Jobs bij de Chiro

Werken voor de Chiro? Dat kan! Ontdek hieronder welke vacatures er open staan bij de Groep Chiro.

Ontdek de vacatures

Vrijwilliger worden bij de Chiro

Een engagement aangaan als vrijwilliger bij de Chiro? Ontdek welke ploegen er bestaan en laat ons weten waar jij zin in hebt.

Word vrijwilliger

Wat is werken voor de Chiro?

"Werken voor de Chiro, dat is voor mij heel veel kansen krijgen.
Werken voor de Chiro, da's de lat heel hoog leggen voor uzelf om er het allerbeste van te maken en zien dat uw collega's dat ook gewoon doen.
Werken voor de Chiro. Da's tijdens een overnachting in een Chirohuis uitkijken naar het eten.
Werken voor de Chiro. Da's enthousiast op een project springen omdat ge er in gelooft. Da's een haatliefdeverhouding hebben met de kelder.
Werken voor de Chiro. Da's uzelf zien groeien en evolueren. Da's u gesteund voelen door collega's.

Maar bovenal is werken voor de Chiro, mogen werken op een onvoorstelbare werkplek en deel uitmaken een on-voor-spelbaar team. "

- uit de afscheidsspeech van Veerle, oud-educatief medewerker Chiro

Groep Chiro

Er zijn momenteel geen openstaande vacatures.

Chirojeugd-Vlaanderen vzw

Verantwoordelijke Marketing & Communicatie

Communicatiemedewerker (voltijds, vaste job)

Communicatiemedewerker (deeltijds, tijdelijk)

De Banier

Verkoopmedewerker Aalst

Pimento

Er zijn momenteel geen openstaande vacatures.

Chirohuizen

Huisverantwoordelijke De Hagaard

Polyvalent operationeel medewerker De Hagaard

Medewerker keuken De Kalei

Medewerker schoonmaak Heibrand

De Karmel zoekt altijd flexi-jobbers en studenten om te werken. Aanmelden of info vragen kan via dekarmel@chiro.be

Welke jobs vind je bij de Chiro?

De Chiro is al bijna 90 jaar een jeugdbeweging en is met bijna 120.000 leden de grootste jeugdbeweging in Vlaanderen. Als overkoepelende organisatie zetten we ons in om 880 Chirogroepen te ondersteunen in hun autonome wekelijkse werking.

Ondertussen is de Chiro omringd door drie andere organisaties: de winkelketen De Banier (11 winkels + magazijn), 5 Chirohuizen (jeugdverblijven), en Pimento (expertise rond relaties en seksualiteit, weerbaarheid en pesten, teambuilding, identiteitsontwikkeling en jongerenparticipatie). Samen vormen ze één familie: de Groep Chiro.

De Groep Chiro heeft meer dan 150 professionele medewerkers. Ontdek verder voor welke jobs wij vacatures hebben.

De verschillende activiteiten

Groep Chiro

Bij de Groep Chiro werken onze overkoepelende diensten: de boekhouding, het onderhoudsteam, het lay-outteam, de preventie-adviseur, de HR-manager, enz. Zij ondersteunen als het ware alle activiteiten.

Chirojeugd Vlaanderen vzw

Dit is het educatieve team achter de jeugdbeweging Chiro. Als educatief medewerker ondersteun je vooral nationale vrijwilligersploegen. Daarnaast is er een waaier aan interessante thema's om je in te verdiepen.

Pimento

Pimento werkt rond relaties & seksualiteit, identiteitsontwikkeling, teambuilding, pesten & weerbaarheid en jongerenparticipatie. Pimento ontwikkelt educatief materiaal, geeft vorming en begeleidt beleidstrajecten.  Sinds 2022 is Pimento Business erbij gekomen.

De Chirohuizen

De Chirohuizen zijn vijf ruime domeinen voor groepen jongeren, waar bosklassen, kampen, cursussen en andere verblijven georganiseerd worden. Elk Chirohuis wordt gerund door een verantwoordelijke en een sterke onderhouds- en keukenploeg.

De Banier

Met onze winkels De Banier willen we jonge en oud, klein en groot, individu en groep aanmoedigen om te creëren, te spelen en te doen. In onze 11 winkels helpen onze verkoopsmedewerkers de klanten verder. In het magazijn zorgt ons team voor de vlotte afhandeling van bestellingen via de webshop en is onze commerciële dienst druk in de weer om onze winkels op de kaart te zetten.