Chiroscoop januari 2021 W817

Steenbok (22/12 - 19/1)

Je hoofd staat geen moment stil deze maand. Je doet hard je best en draait overuren, thuis en/of in je Chirogroep. Blaas wat stoom af en dans op een nummer van boyband Exposure om te ontspannen.

Quote van de maand: Eeeeexposuuuuure (met armbewegingen)

Waterman (20/1 - 19/2)

De Waterman is deze maand in een activistische beu. Elk onrecht in de wereld raakt je deze maand harder dan anders. Bescherm een bedreigd stuk bos of zet je in voor meer vegetarische snacks in je favo restaurant.

Quote van de maand: Groen niet te doen!

Vissen (20/2 - 20/3)

Vissen hebben deze maand last van spontane hongerkes. Steun je lokale pittazaak, die heeft hard afgezien in deze coronacrisis. Bel je vriendin (Zoë) en geniet ervan.

Quote van de maand: Ze vreet zelfs wat haar lichaam deert, het maakt niet uit want ze heeft ervoor gestudeerd.

Ram (21/3 - 20/4)

De Ram voelt zich eenzaam. Maar onthou: we slaan er ons wel door. Want: we zijn er voor elkaar, geen gezeur, geen gemaar!

Quote van de maand: Altijd zullen wij er zijn, want vriendschap is zo fijn en niemand krijgt ons klein!

Stier (21/4 - 20/5)

De stier is deze maand een echt feestbeest. Je hoort nog maar een nummer op de radio en je innerlijke Britney Spears ontwaakt. Dansen heeft een goede invloed op je mentale welzijn.

Quote van de maand: Een dag niet gedanst, is een dag niet geleefd!

Tweeling (21/5 - 21/6)

Je hebt last van slechte punten op school of mindere momenten op het werk. Val je buren er niet mee lastig en wees eerlijk tegenover je ouders en vrienden. Iedereen heeft weleens last van een minder moment, niets om je voor te schamen.

Quote van de maand: IEEEEEP!

Kreeft (22/6 - 22/7)

De Kreeft heeft deze maand last van een writer's block. Je komt niet origineel uit de hoek tijdens een Chironamiddag. Organiseer een toffe brainstorm en wie weet word je de volgende Dimitri Verhulst of Herman Brusselmans in Chiroland!

Quote van de maand: Beter één zak chips in de hand dan tien in de lucht.

Leeuw (23/7 - 23/8)

De Leeuw heeft een turbulente periode achter de rug. Gun jezelf wat rust. Hou altijd voor ogen: de beste manier om het kwaad te bestrijden, is een stap in de richting van het goede.

Quote van de maand: Keep your friends close but your enemies ver genoeg zodat je er geen last van hebt.

Maagd (24/8 - 23/9)

De Maagd zal iemand leren kennen deze maand. Misschien in een computerles? Zorg ervoor dat je attent blijft voor de mensen om je heen. Stort je aandacht niet in één keer op je nieuwe vlam.

Quote van de maand: Thuis is waar de wifi automatisch verbindt.

Weegschaal (24/9 - 23/10)

De Weegschaal zorgt deze maand voor gezelligheid. Als sfeermaker weet je het moreel goed op te krikken. Vergeet jezelf niet. Alles staat in het teken van heling deze maand.

Quote van de maand: Laat je leven niet leiden, voel je goed in je vel.

Schorpioen (24/10 - 22/11)

De Schorpioen bevindt zich in een vervelende situatie. Er zijn veel klusjes te doen, maar zo weinig tijd. Je kot is een krot, het is kapot, je wordt nog zot. Dus stroop die mouwen op en knap alles op.

Quote van de maand: Teamwork makes the dream work.

Boogschutter (23/11 - 21/12)

De Boogschutter heeft deze maand vaak moodswings. De ene dag voelt de Boogschutter zich 100% zichzelf, de andere dag voelt de Boogschutter zich een rijke zakenman genaamd Berend.

Quote van de maand: Be yourself, everyone else is already taken.