Chiroscoop februari 2021

Waterman (21/1 – 20/2)

Laat de romantiek deze maand eens rijkelijk vloeien en vraag die knappe leid(st)er mee op date! Stel je open voor nieuwe relaties en kom uit die friendzone! You can do it!

Datetip van de maand: do: Tweeling, don't: Stier

Vissen (21/2 – 20/3)

Volg je intuïtie en stap op jouw grote Chirocrush af. Neem hem of haar mee op date en haal het beste in elkaar naar boven. Knijp jezelf goed wakker, want niet alle dromen zijn bedrog!

Datetip van de maand: do: Steenbok, don't: Maagd

Ram (21/3 – 20/4)

Jij bent een echte veroveraar. Ga de uitdaging aan en plan een onvoorspelbare maar spontane date. Val voor de ware liefde (niet letterlijk hé!) en verruim je blik want wie weet zit die hottie gewoon in je eigen leidingsploeg?

Datetip van de maand: do: Leeuw, don't: Kreeft

Stier (21/4 – 20/5)

Kom eens uit die comfortzone en speel het spel knipoogje met je eigen of een bevriende leidingsploeg. Laat jouw oog tijdens dit spel vallen op jouw favoriete leid(st)er en zet je zwoele blik op.

Datetip van de maand: do: Maagd, don't: Tweeling

Tweeling (21/5 – 20/6)

Laat je Chiromind naar boven komen en ga op een avontuurlijke date. Laat die Tinder achterwege en zoek iemand in je naaste omgeving (bijvoorbeeld: je medeleiding?).

Datetip van de maand: do: Weegschaal, don't: Vissen

Kreeft (21/6 – 22/7)

Kom deze maand uit je kot en stel je open voor de hints die je tot nu toe nog niet zag. Wees niet onzeker en denk aan die romantische, passionele momenten die je nog te wachten staan.

Datetip van de maand: do: Schorpioen, don't: Ram

Leeuw (23/7 – 22/8)

Investeer deze maand in de band met je medeleiding en pak hen in met al jouw charme. Spreek eens af buiten het Chiroterrein.

Datetip van de maand: do: Waterman, don't: Steenbok

Maagd (23/8 – 22/9)

Normaal gezien ben je eerder een verlegen leid(st)er, maar deze maand komt daar verandering in. Praat met je Chirocrush, want het belooft een romantische maand te worden.

Datetip van de maand: do: Kreeft, don't: Waterman

Weegschaal (23/9 – 22/10)

Je bent een echte verleid(st)er, maar pas op: het is hier geen Temptation Island. Verruim je blik en neem eens een kijkje op Chiro Island. Ga eens lekker rond het kampvuur zitten en creëer sprookjesachtige beelden om bij weg te smelten.

Datetip van de maand: do: Ram, don't: Schorpioen

Schorpioen (23/10 – 22/11)

Je bent het gewoon dat iedereen altijd aan jouw voeten ligt, maar deze maand draaien we de rollen eens om. Spreek die ene Chirochick of -hunk aan en vertrouw op een positieve ending. Sluit je date af met deze tip: lachen is het op één na beste wat je kan doen met je lippen.

Datetip van de maand: do: Boogschutter, don't: Weegschaal

Boogschutter (23/11 – 21/12)

Jij bent een echte flirt. Flirt er deze maand dus maar eens lekker op los. Misschien heb je wel iets aan de volgende openingszinnen: “Hallo, ik ben van de Chiro en ik ben op muiltocht.” Of: “Die rook om je hoofd, is dat van het kampvuur of ben jij gewoon zo heet?”

Datetip van de maand: do: Stier, don't: Leeuw

Steenbok (22/12 – 20/1)

Je bent een betrouwbare leid(st)er, je medeleiding kan altijd op jou rekenen. Je ambities groeien deze maand niet alleen op Chirovlak, maar ook op liefdesvlak. Je kan soms wat verlegen overkomen, maar laat dat je zeker niet tegenhouden om op die date te knallen!

Datetip van de maand: do: Vissen, don't: Boogschutter