Escaperoom Startdag
Kamer 1: toiletten
De jongens worden in de meisjestoiletten gezet, de meisjes worden in de jongenstoiletten gezet. In elk toilet wordt er een zaklamp verstopt en worden er 5 rebussen verstopt. De rebussen leiden tot een codewoord om buiten te geraken. MAAR: de meisjes hebben het codewoord voor de jongens en de jongens hebben het codewoord voor de meisjes.
Inkleding
à In de hoek van de rebussen zetten we het teken van de jongens
à In de hoek van de rebussen zetten we het teken van de meisjes
|
Stappenplan om buiten te komen
|
Voorbereiding
|
Klaarzetten
|
Materiaal
|
Kamer 2: -9-lokaal
Dit lokaal ligt vol rommel. Zowel materiaal dat nodig is voor codes en dergelijke te vinden, maar ook materiaal dat totaal niet nodig is. Door verschillende verborgen hints, gaan ze vinden wat ze eerst moeten doen en wat daarna om zo buiten te komen.
Inkleding
|
Stappenplan om buiten te komen
|
Voorbereiding
|
Klaazetten
|
Materiaal
|
Kamer 3: bestuurslokaal en +16-lokaal
Dit is de kamer waar we elkaar wat beter leren kennen. Het lokaal is ingekleed in het thema ‘PYJAMAPARTY’.
Inkleding
|
1.12Stappenplan om buiten te komen
|
Voorbereiding
|
Klaarzetten
|
Materiaal
|
Groepen: 0
Intensiteit: 1
Leeftijd: van 16 tot 35 jaaar
Spelers: van 4 tot 6
Soort: Escaperoom
Terrein: binnen
Thema's: Escaperoom